Pruszkowska policja na powiatowych targach pracy
Jakie dokumenty i gdzie należy złożyć chcąc pracować w Policji? Jakie są etapy rekrutacji? Dlaczego warto wybrać Policję? To najczęściej zadawane pytania, na które odpowiadali policjanci i pracownicy z KPP w Pruszkowie.
Obecność przedstawicieli Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie na powiatowych targach pracy to była doskonała okazja, aby uzyskać wszelkie informacje dotyczące naboru do służby.
Policjanci Wydziału Ruchu Drogowego zachęcali do wstąpienia do służby prezentując pojazdy służbowe i opowiadając o codziennej służbie.
Przy policyjnym stoisku każdy mógł uzyskać informacje, jakie są warunki przyjęcia do służby, jak wygląda każdy etap rekrutacji oraz jakie są możliwości rozwoju w służbie. Chętni mogli obejrzeć prezentację obowiązkowego testu sprawności fizycznej oraz otrzymać komplet dokumentów wraz z instrukcją wypełnienia, które należy złożyć w jednostce policji.
Jeżeli szukasz pracy, która daje satysfakcję, stabilizację i możliwości rozwoju zapraszamy już dziś do kontaktu:
Zespół Prezydialny, Kadr i Szkoleń Wydziału Ogólnego KPP w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 8
(wejście od ul. Lipowej)
tel. 47 72 46 309
Wydział Doboru Komendy Stołecznej Policji Al. Solidarności 126 Warszawa
tel: 47 72 324 56
dobor@ksp.policja.gov.pl
podkom. Monika Orlik